Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Elisabeth Siegel
Hvilken Ancistrocerus nær stranden? (Læst 148 gange) Postet d. 12-07-17 kl. 17:17
Denne Ancistrocerus blev set d.7.7.2017 i Hvalpsund. Den sad på en udsigtsbænk ved strand ca. 10 m fra vandkanten. Desværre lod jeg mig distrahere af andre ting, inden jeg var blevet færdig med min fotografiske "rundtur" omkring den, så der mangler dokumentation for vigtige perspektiver/vinkler/kropsdele, det ved jeg godt. Inden jeg bare putter dyret i Ancistrocerus sp.-kassen og smækker låget i, vil jeg dog lige høre, om der mon alligevel SKULLE være nogen mulighed for at komme en identifikation nærmere. Jeg sender 2 billeder.

(fortsættes)

Hvilken Ancistrocerus nær stranden? (Denne Ancistrocerus blev set d.7.7.2017 i Hvalpsund. Den sad på en udsigtsbænk ved strand ca. 10 m f)
Foto: Elisabeth Siegel
Klik på billedet for original størrelse (1281 x 1566)
Besvar | Kommentér

Elisabeth Siegel
#1 Kommentar postet d. 12-07-17 kl. 17:20. Emne: Hvilken Ancistrocerus nær stranden?
Et andet billede. Flere billeder haves, men INGEN direkte ovenfra, og INGEN, hvor man kan se sternitterne i profil. (Jeg siger det bare... )

Det bliver vel bare en sp., eller hvad?

Vh Elisabeth

Hvilken Ancistrocerus nær stranden? (Et andet billede. Flere billeder haves, men INGEN direkte ovenfra, og INGEN, hvor man kan se sternit)
Foto: Elisabeth Siegel
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator