Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Christian Michaelsen
Hvordan fritlægger jeg krabbeskjold fra cementsten? (Læst 897 gange) Postet d. 13-07-17 kl. 23:37
Jeg søger metode til hvordan jeg fritlægger et krabbeskjold fra en cementsten.

Hvordan fritlægger jeg krabbeskjold fra cementsten? (Jeg søger metode til hvordan jeg fritlægger et krabbeskjold fra en cementsten.)
Christian Michaelsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Henrik Jensen

Svaraktivitet:

(749)
#1 Svar postet d. 16-07-17 kl. 12:54. Emne: Hvordan fritlægger jeg krabbeskjold fra cementsten?
Hej Christian

Krabbeskjoldet er frilagt og der er ikke klosakse så den vil ikke vise mere syntes den er fin som den er det er ikke cementsten men konkretioner i ler fra Oligocæn.

Hilsen Henrik

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Christian Michaelsen
#2 Kommentar postet d. 17-07-17 kl. 00:39. Emne: Hvordan fritlægger jeg krabbeskjold fra cementsten?
Tak for svaret - så bevarer jeg den bare som den er

Besvar | Kommentér

Christian Michaelsen
#3 Kommentar postet d. 17-07-17 kl. 00:42. Emne: Hvordan fritlægger jeg krabbeskjold fra cementsten?
Måske du også er mand for en artsbestemmelse?

Vh Christian

Besvar | Kommentér

Henrik Jensen

Svaraktivitet:

(749)
#4 Svar postet d. 17-07-17 kl. 01:06. Emne: Hvordan fritlægger jeg krabbeskjold fra cementsten?
Hej Christian

Coeloma sp fra Oligocæn

Hilsen Henrik

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator