Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Andreas Graversen
Hjælp til ID af fugl (Læst 298 gange) Postet d. 18-07-17 kl. 09:47
Hejsa!

Lige en anden fugl her fra Grækenland.. Fangede den med kamera efter rigtig mange forsøg.. Beklager den dårlige vinkel, men har forsøgt at fotografere den i 3 dage nu, og dette er mit bedste skud... Den holder sig det meste af tiden skjult eller på meget lang afstand!

På forhånd tak for hjælpen!

Hjælp til ID af fugl (Hejsa!

Lige en anden fugl her fra Grækenland.. Fangede den med kamera efter rigtig mange forsøg..)
Andreas Graversen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Anders Østerby

Svaraktivitet:

(123)
#1 Svar postet d. 18-07-17 kl. 09:59. Emne: Hjælp til ID af fugl
Det er lidt svært på grund af vinklen - og billedets kvalitet. Næbbet ser dog langt ud, så derfor er mit bud klippespætmejse - det tyder omgivelserne også på.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Andreas Graversen
#2 Kommentar postet d. 18-07-17 kl. 10:03. Emne: Hjælp til ID af fugl
Super, tak for hjælpen..

Efter at have sammenlignet med billeder på google og hvad jeg har observeret via kikkert, kan jeg tydeligt se at det er den... Jeg har ikke klippespætmejsen i min fuglebog, og spætmejsen var også mit bedste bud, men den er bare for farvet foran, så regnede godt med at det var noget i den retning...

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator