Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Maya Hussain-Engberg
Nogen bud på hvad der har sat aftryk på dette stykke flint? (Læst 492 gange) Postet d. 28-07-17 kl. 17:32
Jeg har fundet denne lille flintesten på Fur og undrer mig over, hvad der har sat aftryk. Mønsteret går hele vejen igennem stenen og kan også ses på den anden side.

Nogen bud på hvad der har sat aftryk på dette stykke flint? (Jeg har fundet denne lille flintesten på Fur og undrer mig over, hvad der har sat aftryk. Mønsteret )
Maya Hussain-Engberg har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Maya Hussain-Engberg
#1 Kommentar postet d. 28-07-17 kl. 17:36. Emne: Nogen bud på hvad der har sat aftryk på dette stykke flint?
Her er den fra den anden side:

Nogen bud på hvad der har sat aftryk på dette stykke flint? (Her er den fra den anden side:)
Maya Hussain-Engberg har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Jan Mørch

Svaraktivitet:

(125)
#2 Svar postet d. 28-07-17 kl. 23:43. Emne: Nogen bud på hvad der har sat aftryk på dette stykke flint?
Det ligner umiddelbart en svamp.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator