Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Søren Fisker
Kan nogen hjælpe mig med denne poresvamp (Læst 231 gange) Postet d. 16-08-17 kl. 21:22
Kan nogen hjælpe mig med denne svamp? Fundet i Auderød Skov (UC10) Ved Arresø i en yngre egebevoksning med bølget bunke og lidt kantareller. 15-08-2017

Det er en samlet klump, der udgår fra samme basis.

Jeg har et par billeder mere, men kan ikke finde ud af st indsætte dem på samme opslag?

Kan nogen hjælpe mig med denne poresvamp (Kan nogen hjælpe mig med denne svamp? Fundet i Auderød Skov (UC10) Ved Arresø i en yngre egebevoksni)
Søren Fisker har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (676 x 600)
Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen

Svaraktivitet:

(3571)
#1 Svar postet d. 17-08-17 kl. 10:41. Emne: Kan nogen hjælpe mig med denne poresvamp
Hej Søren, jeg ved heller ikke hvordan, men se her fra fb-svampeatlas - se linket HER

Spændt på andres bud

Vh Jette

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Søren Fisker
#2 Kommentar postet d. 17-08-17 kl. 17:23. Emne: Kan nogen hjælpe mig med denne poresvamp
Jeg er også spændt! Vedlægger en ny ledetråd: undersidens porelag. Højden på svampen er ca. 7,5 cm.

Kan nogen hjælpe mig med denne poresvamp (Jeg er også spændt! Vedlægger en ny ledetråd: undersidens porelag. Højden på svampen er ca. 7,5 cm.)
Søren Fisker har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (739 x 600)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator