Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jackie Uffe Dalgas Sørensen
Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4 (Læst 223 gange) Postet d. 24-08-17 kl. 17:11
Igen en enlig svamp -Hat 2,5 cm bred-hvælvet-med små hvide-korn-virker lidt håret-Lameller middelbrede-Ret tætte-brunlige - Stok rund-fibret-brun- Lugt svag-3 billeder

Venlig hilsen

Jackie

Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4 (Igen en enlig svamp -Hat 2,5 cm bred-hvælvet-med små hvide-korn-virker lidt håret-Lameller middelbre)
Jackie Uffe Dalgas Sørensen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

#1 Kommentar postet d. 24-08-17 kl. 17:12. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4
2

Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4 (2)
Besvar | Kommentér

#2 Kommentar postet d. 24-08-17 kl. 17:14. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4
3 Jeg kom til at beskadige svampen den sad godt fast under Birk

Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4 (3 Jeg kom til at beskadige svampen den sad godt fast under Birk)
Besvar | Kommentér

Aksel Jørgensen

Svaraktivitet:

(3016)
#3 Svar postet d. 24-08-17 kl. 18:27. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4
Mere trævlhat

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Morten Strandberg
#4 Kommentar postet d. 24-08-17 kl. 18:31. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4
Det er en trævlhat. Det er sjældent de kan bestemmes på baggrund af et billede

mvh

Morten

Besvar | Kommentér

#5 Kommentar postet d. 25-08-17 kl. 07:58. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4
Jeg synes den så lidt Hvidpudret ud

Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4 (Jeg synes den så lidt Hvidpudret ud)
Besvar | Kommentér

Aksel Jørgensen
#6 Kommentar postet d. 25-08-17 kl. 18:50. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4
sneen falder tidligt i år?

Besvar | Kommentér

#7 Kommentar postet d. 26-08-17 kl. 08:08. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 4
Ja det har været en elendig sommer

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator