Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jackie Uffe Dalgas Sørensen
Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6 (Læst 150 gange) Postet d. 24-08-17 kl. 18:10
Alene under Graner- Hat 8,5 cm bred med nedsunket midte og

lodden overflade-nedbøjet kant-Lamellerne ret tynde-tætte-Samme længde-nedløbende-Stok 4 cm høj -hul-sprød- brækker med et smæld- Smag krads-lugt svag-3 billeder

Venlig hilsen

Jackie

Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6 (Alene under Graner- Hat 8,5 cm bred med nedsunket midte og
lodden overflade-nedbøjet kant-Lamellern)
Jackie Uffe Dalgas Sørensen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

#1 Kommentar postet d. 24-08-17 kl. 18:10. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6
2 Lamellerne

Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6 (2 Lamellerne)
Besvar | Kommentér

#2 Kommentar postet d. 24-08-17 kl. 18:11. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6
3 Stokken

Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6 (3 Stokken)
Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg
#3 Kommentar postet d. 25-08-17 kl. 17:30. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6
& hvor er mælkesaften?

Besvar | Kommentér

#4 Kommentar postet d. 26-08-17 kl. 08:15. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6
Mit belæg er røget ud -Men den ser skægget ud-jeg sletter den. Vh Jackie

Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6 (Mit belæg er røget ud -Men den ser skægget ud-jeg sletter den. Vh Jackie)
Besvar | Kommentér

Frank Desting

Svaraktivitet:

(1126)
#5 Svar postet d. 26-08-17 kl. 08:25. Emne: Artsbestemmelse Nibsbjerg Plantage 6
Ligner Dunet Mælkehat

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator