Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anne Marie Henne Pedersen
Hjælp søges til denne lille spidse svamp. (Læst 205 gange) Postet d. 30-08-17 kl. 19:45
Fundet i dag under ædelgran på sandbund. Kun 4 stk på fundstedet. 1,5-2cm høj. Har kun billeder. Har ikke gennemskåret den endnu. Den er sat til videre vækst indendøre.

To fotos.

Anne Marie

Hjælp søges til denne lille spidse svamp. (Fundet i dag under ædelgran på sandbund. Kun 4 stk på fundstedet. 1,5-2cm høj. Har kun billeder. Har)
Foto: plp
Klik på billedet for original størrelse (666 x 600)
Besvar | Kommentér

#1 Kommentar postet d. 30-08-17 kl. 19:47. Emne: Hjælp søges til denne lille spidse svamp.
Og billede nedefra.

Anne Marie

Hjælp søges til denne lille spidse svamp. (Og billede nedefra.
Anne Marie)
Foto: plp
Klik på billedet for original størrelse (677 x 670)
Besvar | Kommentér

kirsten nielsen
#2 Kommentar postet d. 30-08-17 kl. 21:38. Emne: Hjælp søges til denne lille spidse svamp.
Hvordan lugter den, Anne-Marie?

KirstenN

Besvar | Kommentér

#3 Kommentar postet d. 30-08-17 kl. 21:56. Emne: Hjælp søges til denne lille spidse svamp.
Jeg har ikke skåret i den endnu. Jeg synes den skulle blive lidt større.

Den lugter ikke rigtigt af noget, kun jord.

Anne Marie

Besvar | Kommentér

kirsten nielsen
#4 Kommentar postet d. 30-08-17 kl. 22:04. Emne: Hjælp søges til denne lille spidse svamp.
Den jeg tænkte det var lugter uden gennemskæring - og også som lille, tror jeg. Så det er nok ikke den - Almindelig trævlhat.

Spændende at se hvad den udvikler sig til.

KirstenN

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator