Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. juni 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Udenlandsk natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Isabelle Lagrange Bustrup
Stor skallesluger ? i Kalmar, Sverige 30.Dec til 2 Jan 2018 (Læst 416 gange) Postet d. 07-01-18 kl. 23:36
Hej,

Jeg tror at det er nogen STOR SKALLESLUGER.

Jeg har læst, at hannen har et grønlige hoved!

Vejret var ikke perfekt, så den grønne farve var måske ikke synlig.

Der var mange af dem i Kalmar

Tak for jeres kommentarer.

Isabelle

Stor skallesluger ? i Kalmar, Sverige 30.Dec til 2 Jan 2018 (Hej,
Jeg tror at det er nogen STOR SKALLESLUGER.
Jeg har læst, at hannen har et grønlige hoved!
V)
Foto: isabelle lagrange bustrup
Klik på billedet for original størrelse (800 x 381)
Besvar | Kommentér

Kent Runge Poulsen

Svaraktivitet:

(1)
#1 Svar postet d. 08-01-18 kl. 00:14. Emne: Stor skallesluger ? i Kalmar, Sverige 30.Dec til 2 Jan 2018
Det er stor skallesluger af mange grunde - feks. den nedadrettede "krog" på næbspidsen.

mvh Kent

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

#2 Kommentar postet d. 08-01-18 kl. 00:22. Emne: Stor skallesluger ? i Kalmar, Sverige 30.Dec til 2 Jan 2018
en stor tak også for dine forklaringer.

Besvar | Kommentér

Klaus Sørensen

Svaraktivitet:

(10)
#3 Svar postet d. 11-01-18 kl. 10:00. Emne: Stor skallesluger ? i Kalmar, Sverige 30.Dec til 2 Jan 2018
Vil blot tilføje, at hunnen af stor skallesluger bl.a. kan kendes fra toppet skallesluger på den meget tydelige grænse ml brune hals og det lyse bryst. Hos toppet skallesluger er grænsen mere ´diffus´/svag.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

#4 Kommentar postet d. 11-01-18 kl. 10:54. Emne: Stor skallesluger ? i Kalmar, Sverige 30.Dec til 2 Jan 2018
Super, mange tak

hilsen, Isabelle

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator