Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. maj 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anni Lene Nielsen
Lille snyltehveps med sorthvide vinger? (Læst 357 gange) Postet d. 12-01-18 kl. 22:32
Denne lille hveps er helt nyklækket, men jeg husker ikke, hvor jeg fandt den, men sikkert indenfor.

Den er fra Odense, 20-09-2010, så det er længe siden

Jeg har en del fotos af den, så jeg kan lave detaljer, hvis det er nødvendigt

Venlig hilsen Anni

Lille snyltehveps med sorthvide vinger? (Denne lille hveps er helt nyklækket, men jeg husker ikke, hvor jeg fandt den, men sikkert indenfor.
)
Foto: Anni Lene Nielsen
Klik på billedet for original størrelse (650 x 629)
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#1 Kommentar postet d. 12-01-18 kl. 22:33. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?

Lille snyltehveps med sorthvide vinger? (profil)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 717)
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#2 Kommentar postet d. 12-01-18 kl. 22:34. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?
profil modsat vej med skyggen på glasset

Lille snyltehveps med sorthvide vinger? (profil modsat vej med skyggen på glasset)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 514)
Besvar | Kommentér

Jonas Lutz

Svaraktivitet:

(1044)
#3 Svar postet d. 14-01-18 kl. 18:13. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?
Gelis sp... er t1 og t2 orange?

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#4 Kommentar postet d. 14-01-18 kl. 18:17. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?
Hej Jonas

Øh...det ved jeg ikke. Hvad er T1 og T2?

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Jonas Lutz

Svaraktivitet:

(1044)
#5 Svar postet d. 14-01-18 kl. 19:03. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?
Oversiden af første og andet bagkropsled

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#6 Kommentar postet d. 14-01-18 kl. 19:22. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?
Tak, jeg undersøger lige sagen

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#7 Kommentar postet d. 14-01-18 kl. 19:27. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?
Jeg har selvfølgelig ikke billeder af oversiden uden vingerne, men det ser ikke ud til, at der skinner noget orange igennem. Men du kan få undersiden også. Hjælper det noget?

Lille snyltehveps med sorthvide vinger? (Jeg har selvfølgelig ikke billeder af oversiden uden vingerne, men det ser ikke ud til, at der skinn)
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#8 Kommentar postet d. 14-01-18 kl. 19:28. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?
Undersiden

Lille snyltehveps med sorthvide vinger? (Undersiden)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 613)
Besvar | Kommentér

Jonas Lutz

Svaraktivitet:

(1044)
#9 Svar postet d. 14-01-18 kl. 22:52. Emne: Lille snyltehveps med sorthvide vinger?
Nej desværre Gelis sp

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator