Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. september 2018

Kalenderen

Indryk begivenhed i kalenderen | Kig i Kalenderen | Hjælp

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Kalender -> Kalenderen

Marianne Graversen
7. august 2018:
Viborg Guldsmedekursus identifikation og formidling (Læst 1691 gange) Postet d. 06-02-18 kl. 14:00
Viborg  Guldsmedekursus identifikation og formidling (Interesserer du dig for guldsmede, men kan du ikke rigtig få taget hul på interessen? Så er dette ku)
Foto: Marianne Graversen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 534)

Interesserer du dig for guldsmede, men kan du ikke rigtig få taget hul på interessen? Så er dette kursus for dig!

På kurset, der afholdes i Viborg, vil Mogens Holmen indføre os i guldsmedenes verden - både de voksne guldsmede og guldsmedelarverne. Kurset bliver meget hands-on, hvor det er meget op til kursisterne at byde ind.

Undervejs vil vi tale om formidling af guldsmede til forskellige grupper, og der vil være forslag til, hvilke guldsmede der egner sig til hold i akvarier for at følge deres udvikling.

Mere information: - se linket HER

Tilmelding her: - se linket HER

Kommentér

Steen Kryger
#1 Kommentar postet d. 16-06-18 kl. 08:33. Emne: Viborg Guldsmedekursus identifikation og formidling
Links til kursusbeskrivelse fungerer ikke, hverken direkte eller via tilmelding.

Mvh Steen

Kommentér

Marianne Graversen
#2 Kommentar postet d. 16-06-18 kl. 08:35. Emne: Viborg Guldsmedekursus identifikation og formidling
Hej Steen

Desværre har museet lavet lidt om på hjemmesiden, så en del links peger forkert nu. Beklager at jeg ikke har opdaget denne.

Prøv her: - se linket HER

/marianne

Kommentér

Jane Aagaard
#3 Kommentar postet d. 13-07-18 kl. 04:14. Emne: Viborg Guldsmedekursus identifikation og formidling
Desværre kan link nr. 2 heller ikke bruges

mvh. Jane

Kommentér

Michael Winther
#4 Kommentar postet d. 31-07-18 kl. 18:04. Emne: Viborg Guldsmedekursus identifikation og formidling
Kurset er aflyst pga af for få tilmeldinger. Skal du ikke have det slettet her Marianne?

Kommentér

Marianne Graversen
#5 Kommentar postet d. 01-08-18 kl. 08:49. Emne: Viborg Guldsmedekursus identifikation og formidling
Jo hvis bare jeg kunne.

Så vidt jeg kan se, er det ikke muligt at slette i kalenderen.

Men ja, jeg kunne have skrevet det.

/Marianne

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis denne begivenhed kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator