Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. juli 2018

Kalenderen

Indryk begivenhed i kalenderen | Kig i Kalenderen | Hjælp

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Kalender -> Kalenderen

Lars Andersen
5. maj 2018:
Makrofotograftræf på Melby Overdrev (Læst 1167 gange) Postet d. 14-03-18 kl. 12:22
Makrofotograftræf på Melby Overdrev (Mødetid: lørdag d. 5 maj 2018. 10:00, og træffet varer til ca. 14:00. Det vil foregå i området: Asse)
Foto: Lars Andersen

Mødetid: lørdag d. 5 maj 2018. 10:00, og træffet varer til ca. 14:00. Det vil foregå i området: Asserbo Plantage og Melby Overdrev.

Mødestedet vil være parkeringspladsen på Melby Overdrev oppe ved Stranden! Indkørsel til skoven mod Stranden fra Nyvej ad Rævehuslinien - N R Olsensvej over for Nyvej, 132. Det er midtvejs imellem Melbylejren til Helsingevej.

Se mødested på googlemaps: - se linket HER

Der kan vi være heldige at møde den spændende Tømmermand, div. sommerfugle som Gråbåndet Bredpande og Grøn Busksommerfugl samt hvepse, biller, eddderkopper og myreløve. Her kan de uøvede lære fiduser fra de mere erfarne makrofolk udi kunsten at fotografere i miniverden.

Man behøver ikke at være medlem af en fotoklub eller forening for at dukke op, men jeg vil meget gerne vil vide hvor stor interessen er for dette?

Jeg slår "makrofotograftræffet" op på fugleognatur.dk samt naturephotos.dk.

Lagt på d. 14-03-2018. Arrangør: Lars Andersen

Hvis vejret er dårlig, kan der aflyses, eller flyttes til lørdag d. 12 maj? Følg med på kalenderen.

Kommentér

Yvonne Nielsen
#1 Kommentar postet d. 16-03-18 kl. 08:25. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Er klar - vi kommer to, hvis vejret holder.

/Yvonne

Kommentér

Birger Lønning
#2 Kommentar postet d. 20-04-18 kl. 16:51. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Jeg vil også gerne med.

Hilsen

Birger Lønning

Kommentér

Inger Lund
#3 Kommentar postet d. 22-04-18 kl. 18:17. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Regner med at komme

Inger

Kommentér

Inger Lund
#4 Kommentar postet d. 29-04-18 kl. 10:35. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Hm, jeg havde lige overset en koncert, der skal synges, så desværre ingen Melby Overdrev for mig i år. Jeg håber, I får en fantastisk dag, som det plejer at være.

Inger

Kommentér

Kent Clausen
#5 Kommentar postet d. 01-05-18 kl. 16:11. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Jeg kommer med glæde på lørdag.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis denne begivenhed kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator