Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jan E.
Hvordan registrerer i jeres indsamlede fossiler (logbog)? (Læst 335 gange) Postet d. 01-04-18 kl. 07:55
Findes der en App (til android) hvor man kan registrere sine indsamlede fossiler - i mit tilfælde => vættelys.

Jeg tænker på en slags "logbog" til registrering af type, antal, lokation og evt. mulighed for at vedhæfte billede.

Naturbasen-app´en understøtter desværre - og meget mærkværdigt - ikke denne funktionalitet?

Besvar | Kommentér

Kirsten Andersen

Svaraktivitet:

(15)
#1 Svar postet d. 30-07-18 kl. 11:54. Emne: Hvordan registrerer i jeres indsamlede fossiler (logbog)?
Hej Jan,det gir´ jeg dig ret i ,det savner jeg også!! Det er jo altid meget spændende,at se de fund som andre "fossilfolk" finder.Undre mig over at naturbasen "ikke er med der"

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator