Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. maj 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Astronomi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mikkel Astorp
Hvilken sten er det her? Min ven sagde det var en meteorit så vil lige være sikker (Læst 810 gange) Postet d. 17-04-18 kl. 03:08
Min ven sagde det er en meteorit men ikke ikke sikker

Hvilken sten er det her?  Min ven sagde det var en meteorit så vil lige være sikker (Min ven sagde det er en meteorit men ikke ikke sikker)
Foto: ???
Besvar | Kommentér

Jens Lund Hansen

Svaraktivitet:

(1)
#1 Svar postet d. 17-04-18 kl. 08:06. Emne: Hvilken sten er det her? Min ven sagde det var en meteorit så vil lige være sikker
Hej Mikkel

Det kunne da godt ligne en jernmeteorit!

Jeg synes du skal tage nogle gode fotos med en eller anden form for målestok på og sende billederne til:

Prof. Martin Bizzarro

Statens Naturhistoriske Museum

bizzarro(at)snm.ku.dk

Vedlagt oplysninger om findested, dato, mål og vægt og eventuelt omtrentlig massefylde. Det vil også være interessant om stenen er magnetisk eller tiltrækker en stærk magnet.

Det ville efterfølgende være rigtig fint, hvis du delte afgørelsen fra SNM med os her på tråden!

Mvh. Jens

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator