Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jens Jørgen Hansen
Makro, og andet godtfolk, se her (Læst 884 gange) Postet d. 04-04-08 kl. 00:32
Jeg kom lige forbi en hjemmeside med en kreativ fotograf, jeg har selv været nødt til at bruge papir, eller bobleplast, i situationer hvor blitzen ikke kunne undværes, og dog var for tæt på målet.

Man kan sikkert købe meget grej, der kan det ene og det andet, men hvis man en sen aften lige skal tage et bestemt billede med et bestemt lysindfald, var det måske en ide´ at få lidt gode ideer her.

- se linket HER

Billedet har ikke noget at gøre med flash, bare en ekstra gave til insektintereserede

Makro, og andet godtfolk, se her (Jeg kom lige forbi en hjemmeside med en kreativ fotograf, jeg har selv været nødt til at bruge papir)
Foto: Jens Jørgen Hansen
Klik på billedet for original størrelse (673 x 362)
Kommentér

Jens Stolt
#1 postet d. 16-05-08 kl. 18:23. Emne: Makro, og andet godtfolk, se her
Jeg elsker sådan nogle eksperimenter.

- se linket HER

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator