Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. maj 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Insekter og entomologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Brian Willum Petersen
Hvilken springhale fra vindueskarmen? (Læst 133 gange) Postet d. 13-05-18 kl. 12:32
Fundet indendørs, Præstø d. 9. april. Jeg kan ikke lige genkende den?

Mvh Brian.

Hvilken springhale fra vindueskarmen? (Fundet indendørs, Præstø d. 9. april. Jeg kan ikke lige genkende den?

Mvh Brian.)
Foto: Brian Willum Petersen
Klik på billedet for original størrelse (827 x 646)
Besvar | Kommentér

Elisabeth Siegel
#1 Kommentar postet d. 17-05-18 kl. 01:24. Emne: Hvilken springhale fra vindueskarmen?
Du har ret, den ser lidt underlig ud. Men selve fotoet virker også lidt underligt. Har du andre billeder?

Vh Elisabeth

Besvar | Kommentér

Brian Willum Petersen
#2 Kommentar postet d. 19-05-18 kl. 09:22. Emne: Hvilken springhale fra vindueskarmen?
Jeg har et par stykker mere. Jeg tror ikke som sådan der er noget med fotoet andet end at hovedet er lidt ude af fokus på det første.

Mvh Brian.

Hvilken springhale fra vindueskarmen? (Jeg har et par stykker mere. Jeg tror ikke som sådan der er noget med fotoet andet end at hovedet er)
Klik på billedet for original størrelse (797 x 787)
Besvar | Kommentér

Brian Willum Petersen
#3 Kommentar postet d. 19-05-18 kl. 09:22. Emne: Hvilken springhale fra vindueskarmen?
Sidste:

Hvilken springhale fra vindueskarmen? (Sidste:)
Klik på billedet for original størrelse (846 x 627)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator