Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anni Lene Nielsen
Tidligt fund af galle af Bedeguargalhveps (Læst 91 gange) Postet d. 11-06-18 kl. 21:41
Jeg fandt to galler på en vild rose i vores have ud til vejen i dag. Det som undrer mig er, at der ikke er fotos i Galleriet fra juni måned af unge galler på trods af de mange fund af gallerne. Jeg har aldrig før set, hvordan gallerne er opbygget inde i "garnnøglet"

Men det fik jeg foto af i dag, så værsgo at se med

Den enes forside så sådan ud, man fornemmer, at de lange "hår" er ved at danne sig, så det var det, som gav mig navnet med det samme.

Tidligt fund af galle af Bedeguargalhveps (Jeg fandt to galler på en vild rose i vores have ud til vejen i dag. Det som undrer mig er, at der i)
Foto: Anni Lene Nielsen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 679)
Kommentér

Anni Lene Nielsen
#1 Kommentar postet d. 11-06-18 kl. 21:43. Emne: Tidligt fund af galle af Bedeguargalhveps
Meeen så kommer overraskelsen, da jeg vender den om for at få et foto fra en anden vinkel. Så ser man, hvordan der er mange gallekamre inden i sådan et "garnnøgle"

Det ligner næsten et sæt haser med hasselnødder i

Tidligt fund af galle af Bedeguargalhveps (Meeen så kommer overraskelsen, da jeg vender den om for at få et foto fra en anden vinkel. Så ser ma)
Foto: Anni Lene Nielsen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 668)
Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator