Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. juni 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jens Holmkvist
Er det en Cydia sp.? -måske pomonella? (Læst 66 gange) Postet d. 13-06-18 kl. 08:43
Set her til morgen i min have - hvor d er bl.a. er et æbletræ. Desværre er foto ikke helt skarp.

Er det en Cydia sp.? -måske pomonella? (Set her til morgen i min have - hvor d er bl.a. er et æbletræ. Desværre er foto ikke helt skarp.)
Foto: Jens Holmkvist
Klik på billedet for original størrelse (698 x 600)
Besvar | Kommentér

Jan Fischer Rasmussen

Svaraktivitet:

(5730)
#1 Svar postet d. 13-06-18 kl. 13:59. Emne: Er det en Cydia sp.? -måske pomonella?
Det ligner det meget godt, men det havde være rart med et sidefoto

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Jens Holmkvist
#2 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 15:50. Emne: Er det en Cydia sp.? -måske pomonella?
Jeg prøver at supplere med et par andre fotos af samme kræ

Er det en Cydia sp.? -måske pomonella? (Jeg prøver at supplere med et par andre fotos af samme kræ)
Klik på billedet for original størrelse (697 x 600)
Besvar | Kommentér

Jens Holmkvist
#3 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 15:51. Emne: Er det en Cydia sp.? -måske pomonella?
Her er endnu et -

Er det en Cydia sp.? -måske pomonella? (Her er endnu et -)
Klik på billedet for original størrelse (762 x 600)
Besvar | Kommentér

Jens Holmkvist
#4 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 15:52. Emne: Er det en Cydia sp.? -måske pomonella?
- og endnu et

Er det en Cydia sp.? -måske pomonella? (- og endnu et)
Klik på billedet for original størrelse (658 x 600)
Besvar | Kommentér

Jan Fischer Rasmussen

Svaraktivitet:

(5730)
#5 Svar postet d. 13-06-18 kl. 16:10. Emne: Er det en Cydia sp.? -måske pomonella?
Det ser bestemt ud til, at der er orm i dine æbler.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Jens Holmkvist
#6 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 16:17. Emne: Er det en Cydia sp.? -måske pomonella?
Fint nok - de er også økologiske - og vi skal jo værne om biodiversiteten - så den fik fri efter fotosessionen -

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator