Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. juni 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Tovingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Finn Krone
Flue ved Bisserup Havn (Slagelse) (Læst 48 gange) Postet d. 13-06-18 kl. 15:24
11/6. Aner ikke, hvor jeg skal lede? Den sad sådan … første billede. Og Noget tættere på … andet billede.

??

Vh Finn

Flue ved Bisserup Havn (Slagelse) (11/6. Aner ikke, hvor jeg skal lede? Den sad sådan … første billede. Og Noget tættere på … andet bil)
Finn Krone har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (787 x 600)
Besvar | Kommentér

Finn Krone
#1 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 15:25. Emne: Flue ved Bisserup Havn (Slagelse)
tættere på

Flue ved Bisserup Havn (Slagelse) (tættere på)
Finn Krone har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen

Svaraktivitet:

(685)
#2 Svar postet d. 13-06-18 kl. 16:31. Emne: Flue ved Bisserup Havn (Slagelse)
Hej Finn

Du er heldig, for det er en af de nemme styltefluer pga de hvide vingespidser, som hannen har

Den har det halsbrækkende navn Poecilobothrus nobilitatus

- se linket HER

Venlig hilsenAnni

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Finn Krone
#3 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 16:40. Emne: Flue ved Bisserup Havn (Slagelse)
Hej Anni

Én ud af 200 umuliusser - tak! Ja, heldet følger …

… de flittige

Mange tak!

Vh Finn

Besvar | Kommentér

Finn Krone
#4 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 16:42. Emne: Flue ved Bisserup Havn (Slagelse)
Nu skal jeg så lige øve mig på navnet - øh - nemt nok: Poecilobothrus nobilitatus

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator