Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jan Pedersen
En Tenthredo(?) fra Børstingerød Mose (Læst 63 gange) Postet d. 13-06-18 kl. 21:37
Set det 9. juni 2018.

Så vidt lige kunne se, er Tenthredo notha registreret på lokaliteten, men den synes jeg ikke det ligner..

Er det mon muligt at bestemme dem?

Venlig hilsen

Jan

En Tenthredo(?) fra Børstingerød Mose (Set det 9. juni 2018.

Så vidt lige kunne se, er <i>Tenthredo notha</i> registreret på lokaliteten)
Jan Pedersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1080 x 721)
Besvar | Kommentér

Jesper Lund
#1 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 21:56. Emne: En Tenthredo(?) fra Børstingerød Mose
Her er det nok Tenthredo zonula - se linket HER - men vent lige om andre er enige.

vh Jesper

Besvar | Kommentér

Ole Stauning
#2 Kommentar postet d. 14-06-18 kl. 21:10. Emne: En Tenthredo(?) fra Børstingerød Mose
De ligner i hvert fald meget denne: - se linket HER.

T. notha er det ikke.

DBH Ole

Besvar | Kommentér

Jan Pedersen
#3 Kommentar postet d. 14-06-18 kl. 21:21. Emne: En Tenthredo(?) fra Børstingerød Mose
For mig at se, ligner det fuldstændigt (men jeg ser så heller ikke altid lige efter de rigtige detaljer).

I skal have mange tak for hjælpen

Venlig hilsen

Jan

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator