Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. juni 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kjeld Brem
Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret? (Læst 160 gange) Postet d. 13-06-18 kl. 23:06
Det er lige lidt undtagelsesvis, jeg gør det her. Men jeg kan ikke finde tråden mere - og ville gerne have hørt svaret

hilsen Kjeld

Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret? (Det er lige lidt undtagelsesvis, jeg gør det her. Men jeg kan ikke finde tråden mere - og ville gern)
Kjeld Brem har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#1 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 23:07. Emne: Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret?
Jeg knoklede nemlig ret længe ... mellem flere forsk muligheder ...

- men fandt ikke nogen "Bingo"

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen

Svaraktivitet:

(1312)
#2 Svar postet d. 13-06-18 kl. 23:11. Emne: Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret?
Den er her: stadig ubesvaret

- se linket HER

Venlig hilsen Anni

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#3 Kommentar postet d. 13-06-18 kl. 23:29. Emne: Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret?
Tak!

Besvar | Kommentér

Erik Steen Larsen

Svaraktivitet:

(3872)
#4 Svar postet d. 14-06-18 kl. 01:43. Emne: Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret?
Hej Kjeld,

Nu er den besvaret. Det er da en Idaea seriata.

Hvis du iøvrigt er usikker på svaret i en tråd - men nysgerrig, kan du altid bare skrive "følger" som kommentar. Så modtager du en mail når der svares i trådene.

Mvh.,

Erik

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#5 Kommentar postet d. 14-06-18 kl. 07:38. Emne: Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret?
Tak for det

Besvar | Kommentér

Jesper Lund
#6 Kommentar postet d. 14-06-18 kl. 15:10. Emne: Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret?
Nederst i venstre hjørne kan man tilmelde sig email notificering.

vh

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#7 Kommentar postet d. 14-06-18 kl. 15:35. Emne: Hvem havde denne tråd oppe i dag, d. 13 - og hvad blev svaret?
Alt det ved jeg godt

- og jeg får Email, nærmest i stride strømme, efterhånden næsten som "Spam". Jeg er også på andre sider end F&N. Mange

Men man får ikke Email på en tråd, man ikke har kommenteret på endnu - og det havde jeg endnu ikke.

- og kunne samtidig da ikke fatte, at denne her tråd ikke ville blive besvaret ret hurtigt - og pludselig kunne jeg bare ikke finde tråden igen.

Det var såmænd bare det ...

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator