Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Tony Søholm Larsen
Nogen som kan hjælpe med at indificere (Læst 161 gange) Postet d. 28-06-18 kl. 03:05
Jeg stødte flere gange på denne Alpine blomst i Andes bjergene. Det kunne være lidt sjovt syns jeg om et navn da findes, og sikkert ikke på Dansk.

På forhånd tak

Nogen som kan hjælpe med at indificere (Jeg stødte flere gange på denne  Alpine blomst i Andes bjergene. Det kunne være lidt sjovt syns jeg )
Tony Søholm Larsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kjeld Forsom

Svaraktivitet:

(1805)
#1 Svar postet d. 28-06-18 kl. 07:36. Emne: Nogen som kan hjælpe med at indificere
Blomster er vigtige men ikke nok. Blomsten kunne godt ligne en Bidens eller brøndsel.

Der er mange af den type bidens der optræder som ukrudt i varmere klimater.

Hilsen kjeld

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Tony Søholm Larsen
#2 Kommentar postet d. 29-06-18 kl. 17:10. Emne: Nogen som kan hjælpe med at indificere
Ok mange tak skal du have.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator