Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. februar 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Elisabeth Siegel
Stregbredpande? (Læst 154 gange) Postet d. 02-07-18 kl. 18:42
Denne blev set d.1.7.2018 i Virksund. Jeg blev desværre forstyrret under fotograferingen, så jeg ikke nåede at komme rundt om alle ønskelige vinkler, og dyret blev samtidig skræmt og fløj sin vej. Øv.

Der mangler altså ting og sager, som jeg gerne ville have haft billeder af m.h.p. identifikation. Alligevel må jeg indrømme, at jeg er tilbøjelig til at tro mest på Stregbredpande, da jeg ikke ser tegn på nogen gul farve på undersiden af yderste antenneled. Jeg sender 2 billeder.

(fortsættes)

Stregbredpande? (Denne blev set d.1.7.2018 i Virksund. Jeg blev desværre forstyrret under fotograferingen, så jeg ikk)
Foto: Elisabeth Siegel
Klik på billedet for original størrelse (1587 x 1752)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator