Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Annemarie Allesø Rasmussen
Hvilken lille fugle er dette? (Læst 330 gange) Postet d. 08-07-18 kl. 17:48
Jeg fandt den død på gaden kort fra mit hjem fredag aften, ved en meget befærdet vej i Aalborg Vestby, hvor jeg tidligere har fundet fugle trafik dræbte, jeg har dog IKKE kunne blive klog på hvilken fugl det er.

Så hvad er det for en?

Hvilken lille fugle er dette? (Jeg fandt den død på gaden kort fra mit hjem fredag aften, ved en meget befærdet vej i Aalborg Vestb)
Annemarie Allesø Rasmussen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 512)
Besvar | Kommentér

verner Frandsen

Svaraktivitet:

(417)
#1 Svar postet d. 08-07-18 kl. 18:14. Emne: Hvilken lille fugle er dette?
Det er en ret nyudfløjen hvid vipstjert.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(3334)
#2 Svar postet d. 08-07-18 kl. 19:15. Emne: Hvilken lille fugle er dette?
Ja, halen er endnu ikke helt udvokset, derfor har du måske haft svært ved at genkende den.

Hilsen Henrik.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Annemarie Allesø Rasmussen
#3 Kommentar postet d. 09-07-18 kl. 00:20. Emne: Hvilken lille fugle er dette?
Det anede mig lidt at den var meget ung, syntes der stadig kan anes "baby" næb og jeg kunne IKKE finde en der lignede, har brugt lang tid på at google, men måtte opgive til sidst.

Og tak for svaret

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator