Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mads Syndergaard
Snespurv? Ellers hvilken værling? (Læst 232 gange) Postet d. 14-07-18 kl. 11:07
Denne burde retteligt være i Udenlandske fugle, men der er mange flere der læser med her, så derfor får I den lige her - man burde lægge de to sektioner sammen, synes jeg.

Den er set i forgårs lige N for Qilian, som ligger i det centrale/nordlige Kina, i den nordligste del af det tibetanske højland. Jeg har "Birds of East Asia" af Mark Brazil med, men den dækker netop IKKE dette område, så der er lidt sjov med flere af fuglene. Jeg synes det ligner en hun i vinterdragt, men det er jo et fjollet tidspunkt at være i vinterdragt, og desuden er benene vist forkerte i farven. Men hvad er det så? På forhånd tak for hjælpen

Besvar | Kommentér

Mads Syndergaard
#1 Kommentar postet d. 14-07-18 kl. 11:45. Emne: Snespurv? Ellers hvilken værling?
Nå jeg kan ikke uploade billedet, det må vente til jeg kommer hjem. Jeg vender tilbage Kina holder Google i meget kort snor, og upload af billeder kræver åbenbart noget google-væsen.

Besvar | Kommentér

Frank Overgaard Nielsen

Svaraktivitet:

(126)
#2 Svar postet d. 16-07-18 kl. 12:43. Emne: Snespurv? Ellers hvilken værling?
okay, det lyder ellers som at "Udenlandske natur" er det rette forum

God tur

mvh

Frank

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator