Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. august 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Insekter og entomologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jan Pedersen
Meget lille kræ fra Landbohøjskolens have (Læst 92 gange) Postet d. 11-08-18 kl. 11:17
Kræet jeg spørger til ses her ved højre mellemfod på den Physocephala rufipes som jeg må indrømme er det kræ, som jeg forsøgte at portrættere

Er der nogen, der har et bud i hvilken retning, jeg skal kigge?

Så vidt jeg lige har kunnet google, er Physocephala rufipes 7 - 15 mm, så kræet, jeg spørger til, er vel kun omkring 1 mm.

Set i Landbohøjskolens have den 28. juli 2018.

Venlig hilsen

Jan

Meget lille kræ fra Landbohøjskolens have (Kræet jeg spørger til ses her ved højre mellemfod på den  <i>Physocephala rufipes</i> som jeg må ind)
Jan Pedersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (900 x 601)
Besvar | Kommentér

Ole Bidstrup

Svaraktivitet:

(136)
#1 Svar postet d. 13-08-18 kl. 00:45. Emne: Meget lille kræ fra Landbohøjskolens have
hej Jan.

Orius sp - nymfe: - se linket HER

vh Ole

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Jan Pedersen
#2 Kommentar postet d. 14-08-18 kl. 17:26. Emne: Meget lille kræ fra Landbohøjskolens have
Hej Ole

Så må jeg lige tage hatten af. Det er godt nok imponerende - jeg havde faktisk indstillet mig på, at det ikke var muligt at få noget ud af billedet.

Mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Jan

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator