Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Annette Aistrup
Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje (Læst 1092 gange) Postet d. 12-09-18 kl. 22:42
D.12.september observeret et kastanjetræ med nyudsprungne blade og blomster, sammen med modne kastanjer i Aalholm Hestehave på Lolland. Samme sted en blomstrende viol.

Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje (D.12.september observeret et kastanjetræ med nyudsprungne blade og blomster, sammen med modne kastan)
Foto: Kastanjetræ i blomst d. 12. September
Kommentér

Lars Jørgen Grønbjerg
#1 Kommentar postet d. 12-09-18 kl. 22:59. Emne: Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje
Fin obs. - og absurd og underlig på samme tid!

Tak for at dele oplevelsen her.

Man fristes til at spørge: Hvad er der gang i?!!

Tørken denne sommer er jo den oplagte forklaring, men på længere sigt...

"Hvad er der gang i?!!"

Mvh /LJ

Kommentér

Annette Aistrup
#2 Kommentar postet d. 12-09-18 kl. 23:05. Emne: Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje
Jeg ville lægge endnu et billede ind. Men jeg ved ikke, hvordan jeg gør det.

Kan jeg få hjælp til hvordan?

Nu gør jeg det her.

Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje (Jeg ville lægge endnu et billede ind. Men jeg ved ikke, hvordan jeg gør det.
Kan jeg få hjælp til h)
Annette Aistrup har vedhæftet dette billede
Kommentér

Lars Jørgen Grønbjerg
#3 Kommentar postet d. 12-09-18 kl. 23:05. Emne: Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje
.. og det lykkedes!!! ....

Kommentér

Martin Bjerg
#4 Kommentar postet d. 13-09-18 kl. 16:39. Emne: Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje
Jeg har også et blomstrende æbletræ ude i haven. Desværre er æblerne faldet. Og en af en del slåen fra forleden med både bær og blomst. Det er vel sådan, at de har forvekslet dvalen under tørken med vinterdvalen og nu tænker forår.

Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje (Jeg har også et blomstrende æbletræ ude i haven. Desværre er æblerne faldet. Og en af en del slåen f)
Foto: Martin Bjerg
Klik på billedet for original størrelse (1024 x 683)
Kommentér

Sebastian Bruun
#5 Kommentar postet d. 13-09-18 kl. 21:04. Emne: Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje
Hos os (Himmerland) er mejser og spurve fuldt optaget med at bringe redemateriale til huse i fuglekasserne.

Spøjst nok mest i de kasser, som aldrig har været interessante før?

Kommentér

Jens Elm Sørensen
#6 Kommentar postet d. 25-09-18 kl. 16:55. Emne: Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje
Her æble.

Nyudsprungne kastanje med blomst og kastanje (Her æble.
)
Jens Elm Sørensen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator