Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. oktober 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Patricia Kirk
Hvad er det her svamp fundet i National Park Thy i dag (Læst 205 gange) Postet d. 17-09-18 kl. 15:18
Jeg fandt dette svamp i dag i nogletræskov. Jeg vil gerne have lagt et billede mere af den op—men synes ikke det var mulig.

Hvad er det her svamp fundet i National Park Thy i dag (Jeg fandt dette svamp i dag i nogletræskov. Jeg vil gerne have lagt et billede mere af den op—men sy)
Patricia Kirk har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Mathias Hass

Svaraktivitet:

(139)
#1 Svar postet d. 17-09-18 kl. 15:26. Emne: Hvad er det her svamp fundet i National Park Thy i dag
Jeg tror det er Almindelig Orangekantarel (også kaldet "falsk kantarel", da den ikke har noget med kantareller at gøre) pga af den orange farve, lamellernes udseende og den hule stok.

Du kan oploade flere billeder ved at kommentere på dit eget indlæg (det er lidt akavet, men det virker)

Besvar | Kommentér

Erik Nielsen
#2 Kommentar postet d. 17-09-18 kl. 15:28. Emne: Hvad er det her svamp fundet i National Park Thy i dag
Hej Patricia,

Tryk på kommenter, så kan du lægge et billede mere op.

Mvh. Erik

Besvar | Kommentér

Patricia Kirk
#3 Kommentar postet d. 17-09-18 kl. 16:46. Emne: Hvad er det her svamp fundet i National Park Thy i dag
Billede nr. 2 af den samme svamp. Jeg tror ikke det er en alm. Kanterelle pga den tykke still. G

Hvad er det her svamp fundet i National Park Thy i dag (Billede nr. 2 af den samme svamp. Jeg tror ikke det er en alm. Kanterelle pga den tykke still. G)
Patricia Kirk har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen

Svaraktivitet:

(3571)
#4 Svar postet d. 17-09-18 kl. 17:04. Emne: Hvad er det her svamp fundet i National Park Thy i dag
Ja det er Almindelig orangekantarel, ikke en spisesvamp

Vh Jette

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator