Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 3 - Gå til side 1 2 3

Næste side | >>

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Martin Liebermann
Folk og Flora værket 1-4 sælges (Læst 1321 gange) Postet d. 20-09-18 kl. 14:55
Hej.

Bind 1-4 værket "Folk og Flora" af V.J. Brøndegaard sælges for 1000 kr.

Porto betales udover.

Vil du kunne fortælle historier om planter, så er dette værk det bedste. Ernobotanik.

Hilsen Martin

Folk og Flora værket 1-4 sælges (Hej.
Bind 1-4 værket "Folk og Flora" af V.J. Brøndegaard sælges for 1000 kr.
Porto betales udover.)
Martin Liebermann har vedhæftet dette billede
Kommentér

Ole B. Lyshede
#1 Kommentar postet d. 20-09-18 kl. 15:09. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Det har jeg, men skulle du mon også have Folk og Fæ? kunne jeg være interesseret.

Ole

Kommentér

Martin Liebermann
#2 Kommentar postet d. 20-09-18 kl. 16:30. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Hej Ole.

Jeg har kun Folk og Fauna. Kan se på antikvarisk bognet at hele serien er god at have.

Hilsen Martin

Kommentér

Martin Liebermann
#3 Kommentar postet d. 20-09-18 kl. 16:42. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Ups. Jeg mener. Folk og flora. Hilsen Martin

Kommentér

Ole B. Lyshede
#4 Kommentar postet d. 20-09-18 kl. 17:55. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Tak, jeg ville bare høre.

Ole

Kommentér

Martin Liebermann
#5 Kommentar postet d. 20-09-18 kl. 20:30. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Hej Ole.

Var du interesseret i at købe de 4 bind selv om du så mangler folk og fauna. Hilsen Martin

Kommentér

Ole B. Lyshede
#6 Kommentar postet d. 21-09-18 kl. 09:52. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Nej tak, Martin, jeg har Folk og Flora samt Folk og Fauna. Jeg mangler kun Folk og Fæ.

Ole

Kommentér

Bent Vestergård Petersen
#7 Kommentar postet d. 21-09-18 kl. 10:00. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Hej

Har jeg fortalt at alle bøger er nu tilgængelige på nettet ?

Se her :

- se linket HER

Men det kan jo være at I helst vil have dem i bogform

mvh

Bent

Kommentér

Ole B. Lyshede
#8 Kommentar postet d. 21-09-18 kl. 10:02. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Tak, Bent. Men ja, helst bøger.

Ole

Kommentér

Birgit Knudsen
#9 Kommentar postet d. 21-09-18 kl. 10:27. Emne: Folk og Flora værket 1-4 sælges
Så er det jo blot hvad man er parat til at betale her er de i al fald antikvarisk - se linket HER

Kommentér

Side 1 af 3 - Gå til side 1 2 3

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator