Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. oktober 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Walther Gritsch
Snyltehveps fra svinefars-fælden (Læst 189 gange) Postet d. 26-09-18 kl. 21:40
Hej

Flere af disse små snyltehvepse gik i fælden med stinkende svinefars i Pinseskoven på Amager her i sommer. Jeg ved ikke, om de var tiltrukket af stanken eller bare ofre for hændelige uheld.

Kan sådan en størrelse bestemmes nærmere? Hvis nogen vil undersøge sagen helt tæt på, har jeg et par stykker, jeg gerne sender.

Walther

Snyltehveps fra svinefars-fælden (Hej

Flere af disse små snyltehvepse gik i fælden med stinkende svinefars i Pinseskoven på Amager )
Foto: på grissebassen
Klik på billedet for original størrelse (1024 x 1024)
Besvar | Kommentér

Jonas Lutz

Svaraktivitet:

(1199)
#1 Svar postet d. 27-09-18 kl. 22:33. Emne: Snyltehveps fra svinefars-fælden
Alyssinae hedder subfamilien. Eksperten Javier Peris vil sikkert kunne hjælpe dig ..

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Jonas Lutz
#2 Kommentar postet d. 28-09-18 kl. 08:18. Emne: Snyltehveps fra svinefars-fælden
Hvis ikk du vil sende dem til ham har jeg vidst en sending lidt senere i år. Så kan du sende dem i sprit til mig

Besvar | Kommentér

Walther Gritsch
#3 Kommentar postet d. 28-09-18 kl. 12:45. Emne: Snyltehveps fra svinefars-fælden
Tak for hjælpen, Jonas.

Jeg har to af de her alyssiner og en lidt større noget andet. De bliver sendt til dig

Walther

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator