Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. oktober 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lene Christensen
Hvilken Sabelhvepsligende snyltehveps? (Læst 85 gange) Postet d. 04-10-18 kl. 17:23
Fundet den 4.oktober ved brændestabel ved landejendom i Vester Hæsinge på syd/vestfyn.

Jeg skyder på ca. samme længde som Stor Sabelhveps.

Kunne det være Dolichomitus imperator?

Hilsen Lene

Hvilken Sabelhvepsligende snyltehveps? (Fundet den 4.oktober ved brændestabel ved landejendom i Vester Hæsinge på syd/vestfyn.
Jeg skyder p)
Lene Christensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 525)
Besvar | Kommentér

Jonas Lutz

Svaraktivitet:

(1202)
#1 Svar postet d. 05-10-18 kl. 00:49. Emne: Hvilken Sabelhvepsligende snyltehveps?
Måske. Men de skal altid indsamles for sikker id

Pimplinae ubestemt

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Lene Christensen
#2 Kommentar postet d. 05-10-18 kl. 08:11. Emne: Hvilken Sabelhvepsligende snyltehveps?
Hej Jonas!

Mange tak svar.

Jeg indfangede ikke dyret, da jeg troede det var Stor Sabelhveps. Men da jeg kom hjem med billederne, kunne jeg se det var noget helt andet. Der sad jeg nu i Sønderborg, og kunne se, jeg måske fik problemer med dyret. Man kan jo ikke bare smutte derover igen og lede efter dyret.

Hilsen Lene

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator