Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. januar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bent Gravesen
Skuldersele til bæring af tungt udstyr. (Læst 784 gange) Postet d. 21-10-18 kl. 18:58
Er der nogen der kan anbefale en bære sele eller hvad nu det hedder til at bære 3kg. foto grej, kamera + optik så det er på forsiden af kroppen og bare klar til brug. Har søgt meget på nettet men kan ikke lige finde det jeg søger.

Nogen der kan anbefale noget?

Send gerne et link til produktet.

Mvh. Bent.

Besvar | Kommentér

Kresten Hansen

Svaraktivitet:

(1)
#1 Svar postet d. 21-10-18 kl. 19:26. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Jeg var for et par år på tur med en amerikaner der brugte denne. Prøv at søge på "camera carrier"

Skuldersele til bæring af tungt udstyr. (Jeg var for et par år på tur med en amerikaner der brugte denne. Prøv at søge på "camera carrier")
Foto: Kresten
Klik på billedet for original størrelse (700 x 479)
[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Kresten Hansen

Svaraktivitet:

(1)
#2 Svar postet d. 21-10-18 kl. 19:27. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Hun var meget begejstret for den.

Mvh Kresten

Skuldersele til bæring af tungt udstyr. (Hun var meget begejstret for den.
Mvh Kresten)
Foto: Kresten
Klik på billedet for original størrelse (700 x 516)
[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Per Vindis

Svaraktivitet:

(27)
#3 Svar postet d. 23-10-18 kl. 06:57. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Se på Black Rapid.

Genial sele med indbygget stålwire, se selen ikke kan skæres over og udstyret blive stjålet.

Fordeler vægten, så man kan gå med sit udstyr en hel dag uden at blive træt i ryggen.

Kan varmt anbefales.

/Per

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Bent Gravesen
#4 Kommentar postet d. 25-10-18 kl. 15:45. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Tak Per men hvilken model vil du anbefale? Det er kamerahus og Nikon 200 - 500mm. der skal slæbes på, godt 3 kg..

Mvh Bent.

Besvar | Kommentér

Jannik Andersen
#5 Kommentar postet d. 25-10-18 kl. 16:06. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Jeg anvender Sun Sniper, som er en skråsele med indbygger stålwire. Den benyttes til Nikon D7100 med Tamron 150-600 tele og kan uden besvær bæres hele dagen.

Se link - se linket HER

Besvar | Kommentér

Per Vindis

Svaraktivitet:

(27)
#6 Svar postet d. 25-10-18 kl. 16:52. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Det var godt Jannik kom på banen.

Det er Sunsniper Pro modellen, jeg har.

Bla brugt til D500, batteripakke og 200-500.

Per

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kim Biledgaard

Svaraktivitet:

(74)
#7 Svar postet d. 25-10-18 kl. 17:15. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Dette her er noget helt andet Jeg synes selv det er en rigtig god løsning til det tunge grej, som ikke er så rart at have hængende på siden af kroppen i en skulderstrop (til lettere grej er skuldersele en klar vinder). Objektiv + kamera er klar på maven:

- se linket HER

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Per Vindis

Svaraktivitet:

(27)
#8 Svar postet d. 25-10-18 kl. 17:17. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Her er et supertilbud, på den rem jeg har. Det er den gamle model, men der er mange penge at spare. Sendes fragtfrit, så remmen kommer til at koste omkring 350 kr. (Kan klare 5kilo)

- se linket HER

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Uffe Jensen

Svaraktivitet:

(10)
#9 Svar postet d. 25-10-18 kl. 18:39. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Hej

Jeg fandt dette:

- se linket HER

mvh

Uffe Jensen

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator