Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Thomas Frandsen
Billeder med en iPhone (Læst 741 gange) Postet d. 22-10-18 kl. 10:25
Jeg er ikke professionel fotograf, men jeg synes nu der er super skægt at tage billeder af diverse dyr i naturen. Jeg har haft stort set alle disse iphone modeller - se linket HER og de tager ret gode billeder. Dog har jeg længe villet tage bedre billeder, men ikke rigtig orket at investere i et dyrt kamera, som jeg skal bære rundt på.

Jeg har dog fundet nedenstående linse som nemt og enkelt kan monteres på ens iPhone og så har man altså en iPhone telefon, som tager væsentligt bedre billeder!

- se linket HER

Jeg har været super glad for mit - så hvis der er andre med samme ønsker, så kan den varmt anbefales.

/Thomas

Kommentér

Stig Jensen
#1 Kommentar postet d. 22-10-18 kl. 11:48. Emne: Billeder med en iPhone
Kan du ikke vise eksempler på dine resultater med udstyret.

Kommentér

Per Vindis
#2 Kommentar postet d. 23-10-18 kl. 06:53. Emne: Billeder med en iPhone
Det omtalte objektivsæt er KUN til iPhone X, som jo er en meget dyr telefon.

/Per

Kommentér

Linda Kjær-Thomsen
#3 Kommentar postet d. 30-10-18 kl. 22:01. Emne: Billeder med en iPhone
Er dette indlæg ikke bare en iPhonereklame?

- se linket HER

Kommentér

Stig Jensen
#4 Kommentar postet d. 30-10-18 kl. 22:07. Emne: Billeder med en iPhone
Det er det helt sikkert.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator