Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Birgit Knudsen
Med en venlig tanke til Aksel :) :) (Læst 194 gange) Postet d. 27-10-18 kl. 16:02
I dag i Hvilsom plantage.

Jeg så op, og der var et par Skovfyr. Og jeg så ned, og der var en skovvej og så huskede jeg hvad Aksel skrev, om at det var nemmest at finde Koglepigsvamp i kanten af vejen hvor de var mast ned i jorden. Så jeg bukkede mig ned. Og minsandten - der stod to. Det var så også de eneste to jeg fandt. Men jeg er megaglad, for den har jeg godt nok drømt om længe

Med en venlig tanke til Aksel :) :) (I dag i Hvilsom plantage.

Jeg så op, og der var et par Skovfyr. Og jeg så ned, og der var en skov)
Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#1 Kommentar postet d. 27-10-18 kl. 16:03. Emne: Med en venlig tanke til Aksel :) :)
..

Med en venlig tanke til Aksel :) :) (..)
Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#2 Kommentar postet d. 27-10-18 kl. 16:03. Emne: Med en venlig tanke til Aksel :) :)
.

Med en venlig tanke til Aksel :) :) (.)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen

Svaraktivitet:

(649)
#3 Svar postet d. 27-10-18 kl. 16:33. Emne: Med en venlig tanke til Aksel :) :)
Den er meget flot, Birgit

-jeg måtte lige ind og se, om jeg også skulle drømme....

Minsandten, det skal jeg ikke

-jeg har fundet den et par gange, også her i Øksedal

-men prøv at se her...

-den ene gang da noget værre "skravlwærk" ....

- se linket HER

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#4 Kommentar postet d. 28-10-18 kl. 15:21. Emne: Med en venlig tanke til Aksel :) :)
Ja Per jeg havde godt lagt mærke til at du havde fundet den flere steder der nordpå - og det gjorde ikke min misundelse mindre men nu er den i hus. Men så er der jo stadig Pilfinger...

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#5 Kommentar postet d. 28-10-18 kl. 15:54. Emne: Med en venlig tanke til Aksel :) :)
Ikke et ord om, at jeg i øjeblikket...(i år) ikke har kunnet finde Pilfingeren..... ( )

-i øvrigt er Aksel i Kina... han dukker sikkert op, når han kommer hjem

Med en venlig tanke til Aksel :) :) (Ikke et ord om, at jeg i øjeblikket...(i år) ikke har kunnet finde Pilfingeren..... ;-) ( :-S )
-i )
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator