Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. november 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mikkel H. Post
Leica okular B 20-60x / 16-48x til Leica televid telescop (Læst 87 gange) Postet d. 08-11-18 kl. 21:02
Jeg har dette okular som jeg stort set ikke bruger (brugt få gange), uden ridser på glas, men med brugsspor på det sorte (bløde) metal. Da jeg lige har fået en rigtig slem mekanikerregning ser jeg derfor anledning til at sælge.

Men jeg kan sgu ikke huske hvad det kostede! Mener det var 3500 eller 3700kr?

Så jeg må lige have nogle inputs til en pris... jeg vil dog understrege at jeg ikke har interesse i at sælge hurtigt/billigt, da det tilsyneladende ikke er i handlen i landet længere (heller ikke på den blå avis): udbud må følge efterspørgsel...det er jo nærmest antikt

Send et begrundet bud.

Passer til Leica

Televid 77 (giver 20-60x zoom)

Televid 62 (giver 16-48x zoom)

Leica okular B 20-60x / 16-48x til Leica televid telescop (Jeg har dette okular som jeg stort set ikke bruger (brugt få gange), uden ridser på glas, men med br)
Mikkel H. Post har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator