Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. december 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mikkel Saksø
Hvilke ænder fra Egå Engsø i dag? Del 1 (Læst 347 gange) Postet d. 01-12-18 kl. 21:28
Den første kunne være en troldand, men jeg synes ikke hovedformen/nakken passer?

Og den næste kan jeg ikke gennemskue. Det ligner en gråand, men det hvide bryst passer ikke rigtig..?

(Beklager billedkvaliteten. Billederne er taget med en iPhone gennem en håndkikkert)

Hvilke ænder fra Egå Engsø i dag? Del 1 (Den første kunne være en troldand, men jeg synes ikke hovedformen/nakken passer?

Og den næste kan)
Mikkel Saksø har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(5811)
#1 Svar postet d. 01-12-18 kl. 21:30. Emne: Hvilke ænder fra Egå Engsø i dag? Del 1
Ja, til Troldand.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(2654)
#2 Svar postet d. 01-12-18 kl. 22:27. Emne: Hvilke ænder fra Egå Engsø i dag? Del 1
Ja til Troldand, der er nu ikke noget hvidt bryst, men de hvide flanker er heller ikke helt typiske, det er nok fordi din Iphone er noget Macværk

Hilsen Henrik.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Mikkel Saksø
#3 Kommentar postet d. 02-12-18 kl. 13:28. Emne: Hvilke ænder fra Egå Engsø i dag? Del 1
Haha

Der går lige et par dage før jeg får investeret i Svarowski & spejlrefleks

Jeg ville faktisk gerne investere i et teleskop, men ville gerne holde mig på 2-3.000 inkl stativ. Kan man få noget brugt et sted? Hvor skal man lede?

Eller er det muligt at købe nyt i den prisklasse, hvor det ikke er rent plastic og legetøj?

Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(2654)
#4 Svar postet d. 02-12-18 kl. 13:51. Emne: Hvilke ænder fra Egå Engsø i dag? Del 1
I den prisklasse ville jeg holde øje med brugtmarkedet, topmodellerne får du næppe til den pris, men at finde noget brugbart burde kunne lade sig gøre.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator