Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Finn Koustrup
En Vibe set fra en anderledes vinkel. (Læst 1220 gange) Postet d. 15-05-08 kl. 21:33
Det er ikke så tit man ser en Vibe fra denne vinkel!!

En Vibe set fra en anderledes vinkel. (Det er ikke så tit man ser en Vibe fra denne vinkel!!)
Foto: Finn Koustrup
Klik på billedet for original størrelse (800 x 698)
Kommentér

Kresten Hansen
#1 postet d. 15-05-08 kl. 22:25. Emne: En Vibe set fra en anderledes vinkel.
Her i huset bliver jeg altid drillet med, at når en fugl ser mig, vender den bagenden til.

Selv om jeg nok synes, at denne strandskade forleden overdrev det lidt for meget.

Mvh

Kresten

En Vibe set fra en anderledes vinkel. (Her i huset bliver jeg altid drillet med, at når en fugl ser mig, vender den bagenden til.
Selv om )
Foto: Kresten Hansen
Kommentér

Finn Koustrup
#2 postet d. 16-05-08 kl. 07:42. Emne: En Vibe set fra en anderledes vinkel.
Hej Kresten

Bliv du bare ved med at tage fugle fra andre vinkler, du skal bare blive ved trods drilleriet

Mvh Finn

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#3 postet d. 19-05-08 kl. 23:00. Emne: En Vibe set fra en anderledes vinkel.
Hej Finn og Kresten

Dejlige billeder, som også gerne må lægges i Galleriet, for vi skal jo også kunne bestemme fuglene fra den ende

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator