Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. maj 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Peter Jensen
Larus Argentatus ? (Læst 332 gange) Postet d. 01-01-19 kl. 19:37
I 22 meter pr. sekund på Grenen i formiddag var det ikke til at holde linsen stille, men det skulle jo prøves.

Bagest står en Sølvmåge i vinterdragt, lige foran denne står en lidt mørkere udgave med immaturt næb, men fuldvoksen dragt. Er der så tale om en 4. vinter Argentatus, eller kan den mørke grå farve indikere noget helt andet?

Og godt nytår til alle, som måtte læse dette

mvh

Peter

Larus Argentatus ? (I 22 meter pr. sekund på Grenen i formiddag var det ikke til at holde linsen stille, men det skulle )
Peter Jensen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6040)
#1 Svar postet d. 01-01-19 kl. 19:55. Emne: Larus Argentatus ?
Jeg vil mene nej, men hvorfor skulle jeg være blevet mere vidende om de store måger bare fordi vi skriver 2019?

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Peter Jensen
#2 Kommentar postet d. 01-01-19 kl. 19:58. Emne: Larus Argentatus ?
Hej Peter,

jeg ved, at du stort set aldrig har set en af de store måger før, så jeg takker for, at du byder ind alligevel

Men jeg stiller et enten- eller spørgsmål, og du svarer nej. Jamen det kan jeg tænke længe over, men hvis du har lidt hjernesvækkelse lige som mig selv, så svarer du nok nej til, at det er noget andet end en Sølvmåge?

Har jeg ret?

mvh

Peter

Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6040)
#3 Svar postet d. 01-01-19 kl. 20:23. Emne: Larus Argentatus ?
Nemlig

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(1036)
#4 Svar postet d. 02-01-19 kl. 19:46. Emne: Larus Argentatus ?
Peter, du er jo m eget interesseret i måger - her kan du se din måge, som den så for et par måneder siden: - se linket HER

Den side, jeg linker til, er i øvrigt rigtig god.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Peter Jensen
#5 Kommentar postet d. 02-01-19 kl. 20:11. Emne: Larus Argentatus ?
Hej Niels,

det er jo guld, det her, mange tak skal du have !"!!

mvh

Peter

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator