Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. maj 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jan Pedersen
Måske jeg alligevel var heldig... (Læst 361 gange) Postet d. 07-01-19 kl. 16:46
Den 3. januar 2019 hvor det endeligt var holdt op med at blæse, lagde jeg vejen forbi Søndersø for at se om jeg kunne "fange" den halsbåndstroldand, der vist har boet ved søen længe. Et par meget venlige mænd i fuld kampuniform kunne oplyse, at de desværre ikke havde set den, og at den nok lå i det område, der ikke er let at se fra land. Lige da de var gået, fik jeg øje på denne her, som lige kunne ses et øjeblik inden den dykkede, og jeg så den ikke igen. Jeg synes det er svært at se, men er det mon halsbåndstroldand?

Venlig hilsen

Jan

Måske jeg alligevel var heldig... (Den 3. januar 2019 hvor det endeligt var holdt op med at blæse, lagde jeg vejen forbi Søndersø for a)
Jan Pedersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1200 x 600)
Besvar | Kommentér

Jan Pedersen
#1 Kommentar postet d. 07-01-19 kl. 16:53. Emne: Måske jeg alligevel var heldig...
Lige en præcisering i det jeg kan se, der er mange steder, der kaldes Søndersø: Den Søndersø jeg besøgte, ligger i Furesø Kommune

Besvar | Kommentér

Joakim Matthiesen

Svaraktivitet:

(107)
#2 Svar postet d. 07-01-19 kl. 17:00. Emne: Måske jeg alligevel var heldig...
Ja den er god nok. Hvid kile fortil ved brystet.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6040)
#3 Svar postet d. 07-01-19 kl. 17:03. Emne: Måske jeg alligevel var heldig...
Ja, du har set den

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Jan Pedersen
#4 Kommentar postet d. 07-01-19 kl. 17:21. Emne: Måske jeg alligevel var heldig...
Jubiii. Så lykkedes det endelig

Mange tak for hjælpen

Venlig hilsen

Jan

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator