Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. februar 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Adam Ravn
Hvad skal der til for at lave en god fuglequiz-video? (Læst 240 gange) Postet d. 31-01-19 kl. 22:48
Hej derude

I henhold til følgende to videoer, ville jeg skrive ud for lidt input på - hvad en god fuglequiz-video egentlig bør indeholde?

• Video 1 - se linket HER;

• Video 2 - se linket HER;

Hvilke anden type fugle-lyd-quiz / fuglearter / områdespecifik / årstider / sprog, synes I der kunne være gavneligt at få i quiz?

Min egen første-observation var, at video / youtube ikke egner sig genialt til quizzer, da der f.eks mangler tilfældighed I rækkefølge og variation af optagelser.

Under alle omstændigheder er det jo let tilgængeligt her i video-form (i modsætning til gode Aps og hjemmesider så som: www. fugleinfo.dk/games/ som man jo som lægmand ik´ nemt støder på)

Niveauet er til at starte med relativt udfordrende, men video-formatet er her trods alt udemærket, da man jo bare genlytter sekvensen.

Rettelser, input, ønsker mm. modtages gladelig

Vh.

Hvad skal der til for at lave en god fuglequiz-video? (Hej derude
I henhold til følgende to videoer, ville jeg skrive ud for lidt input på - hvad en god f)
    Adam Ravn har vedhæftet dette billede
  • Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
    Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator