Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. marts 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Niels Jørgen Rosenkrants
hvilken natsommerfugl - møl - andet? (Læst 160 gange) Postet d. 14-03-19 kl. 00:52
dårligt blitz-billede fra en sen aftentime i min gang - Mårslet (Østjylland) d. 10./3.-19.

Kan den få en eller anden bestemmelse?

Mvh

Niels Jørgen

hvilken natsommerfugl - møl - andet? (dårligt blitz-billede fra en sen aftentime i min gang - Mårslet (Østjylland) d. 10./3.-19.

Kan de)
Niels Jørgen Rosenkrants har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Kim Petersen

Svaraktivitet:

(350)
#1 Svar postet d. 14-03-19 kl. 05:55. Emne: hvilken natsommerfugl - møl - andet?
Det er da vist en Idaea seriata, der er fanget på et forkert tidspunkt

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Karsten Schnack

Svaraktivitet:

(3259)
#2 Svar postet d. 14-03-19 kl. 09:23. Emne: hvilken natsommerfugl - møl - andet?
Enig i Idaea seriata - formodentlig klækket indendørs...

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Niels Jørgen Rosenkrants
#3 Kommentar postet d. 14-03-19 kl. 17:04. Emne: hvilken natsommerfugl - møl - andet?
Hej Kim og Karsten.

Mange tak for jeres svar.

...og Karsten, det er sikkert rigtigt, hvad du skriver om, at den er klækket indendørs. Jeg traf den en sen aften i vores gang, hvor der står flere potte-planter, hvor nogle har stået ude i sommers.

Mvh.

Niels Jørgen

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator