Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. august 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Artsoprettelse og -redigering -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Poul Evald Hansen
Bøge-Kulskive - Biscogniauxia nummularia (Bull.) Kuntze (Læst 123 gange) Postet d. 20-03-19 kl. 18:35
Jeg vil godt have oprettet:

Bøge-Kulskive - Biscogniauxia nummularia (Bull.) Kuntze

en ascomycet.

Besvar | Kommentér

Poul Evald Hansen
#1 Kommentar postet d. 25-03-19 kl. 18:20. Emne: Bøge-Kulskive - Biscogniauxia nummularia (Bull.) Kuntze
Kunne vi ikke få den oprettet nu? Jeg vedhæfter et skærmbillede fra Gbif, der viser systematikken.

Bøge-Kulskive - Biscogniauxia nummularia (Bull.) Kuntze (Kunne vi ikke få den oprettet nu? Jeg vedhæfter et skærmbillede fra Gbif, der viser systematikken.)
Poul Evald Hansen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1680 x 1050)
Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede

Svaraktivitet:

(1501)
#2 Svar postet d. 26-03-19 kl. 10:23. Emne: Bøge-Kulskive - Biscogniauxia nummularia (Bull.) Kuntze
Den var på omend ufuldstændig. Rettet, men jeg skulle lige hjem fra Jylland først .

Ole

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator