Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Else Andersen
Rævelort - eller hvad? (Læst 1043 gange) Postet d. 21-03-19 kl. 17:51
Jeg har d.d. observeret den sorte lort på billedet liggende midt på min græsplæne. Er der nogen herinde, der kan identificere hvilket dyr, der har givet os "gaven"? Min have er en del af en større haveforening, der ligger ved Amager Strand. For måske 20-25 år siden var her masser af ræve, men de blev udryddet p.g.a. sygdom.

Ser frem til at modtage et svar.

Mvh Else

Rævelort - eller hvad? (Jeg har d.d. observeret den sorte lort på billedet liggende midt på min græsplæne. Er der nogen heri)
Foto: Else Andersen
Besvar | Kommentér

kim fogt

Svaraktivitet:

(1)
#1 Svar postet d. 22-03-19 kl. 07:37. Emne: Rævelort - eller hvad?
Hej,

Den er vidst god nok. I de "lortebøger" jeg har og ved egne fund af rævens ekskrementer, ser det meget rigtigt ud. Ofte ender det sidste stykke af afføringen i en lille spids.

vh

Kim

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Else Andersen
#2 Kommentar postet d. 22-03-19 kl. 17:32. Emne: Rævelort - eller hvad?
Tak for svar. Så ved vi, at ræven huserer i området igen.

Mvh Else

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator