Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. maj 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Edderkopper og andre spindlere -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Susanne Nielsen
Vandedderkop? (Læst 158 gange) Postet d. 31-03-19 kl. 15:30
Dette foto er lige til at tude over! Ku´ ha været alletiders på den mørke baggrund, hvis ikke lige fokus havde valgt at drille. Når jeg alligevel sender det ind her, er det fordi jeg håber, at farvefordelingen + det, at den går på vandet kan udelukke andre edderkopper? Næste gang jeg kommer på engen er vandet måske væk, og så er de næsten umulige at finde... Set 30/3 på Kratluskerengen i rende med brakvand.

Mvh. Susanne

Vandedderkop? (Dette foto er lige til at tude over! Ku´ ha været alletiders på den mørke baggrund, hvis ikke lige f)
Susanne Nielsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Lars Bruun

Svaraktivitet:

(593)
#1 Svar postet d. 31-03-19 kl. 21:48. Emne: Vandedderkop?
Det er Pirata piraticus. Vandedderkop er neddykket og vil aldrig gå på vandet.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Susanne Nielsen
#2 Kommentar postet d. 31-03-19 kl. 22:35. Emne: Vandedderkop?
Det er vel nok godt, at der sidder nogen herinde som kan gennemskue ens vildledende fotos og opfattelser! Almindelig piratedderkop, tak for det!

Mvh. Susanne

Besvar | Kommentér

Susanne Nielsen
#3 Kommentar postet d. 01-04-19 kl. 23:12. Emne: Vandedderkop?
Måske ser du dette? Da jeg nu mener at have et bedre foto som jeg vil lægge ind ved siden af det andet i indtastningen, må jeg lige sikre mig, at det nu også ER en Pirata piraticus på dette nye foto fra i dag?

Mvh. Susanne

Vandedderkop? (Måske ser du dette? Da jeg nu mener at have et bedre foto som jeg vil lægge ind ved siden af det and)
Susanne Nielsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Lars Bruun

Svaraktivitet:

(593)
#4 Svar postet d. 02-04-19 kl. 07:25. Emne: Vandedderkop?
Det er det

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Susanne Nielsen
#5 Kommentar postet d. 02-04-19 kl. 15:06. Emne: Vandedderkop?
Tak for det!

Mvh. Susanne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator