Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Kikkert og andet feltudstyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Karsten Schnack
Pandelamper (Læst 436 gange) Postet d. 03-04-19 kl. 13:42
Er der nogen, der har erfaringer med pandelamper? Jeg går ud fra, at det i dag skal være LED lys, og at man skal kunne indstille forskellige lysstyrker? Mvh Karsten

Besvar | Kommentér

Peter Andersen

Svaraktivitet:

(1)
#1 Svar postet d. 03-04-19 kl. 15:51. Emne: Pandelamper
Hej Karsten

Jeg gav 169kr i Friluftsland for min "Black Diamond Astro". Den vejer 89 gram (alt inkl.), har to hvide dioder og en rød, og der er langt mellem batteriskift. Den kan mere, end jeg har brug for, så jeg mener ikke, man behøver ofre mere.

En ulempe kan være, at man kun har én knap, så dæmpning af lys og skift mellem dioderne foregår ved at holde knappen inde, tænde/slukke og hvad ved jeg - jeg husker det i hvert fald ikke til næste gang

Vh Peter

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Karsten Schnack
#2 Kommentar postet d. 07-04-19 kl. 16:42. Emne: Pandelamper
Hej Peter.

Mange tak for svar - og et godt svar, der minder mig om ikke at overkøbe. Jeg vil tage udgangspunkt i den og overveje, om den giver lys nok.

Mange hilsener

Karsten

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator