Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. august 2019

Kalenderen

Indryk begivenhed i kalenderen | Kig i Kalenderen | Hjælp

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Kalender -> Kalenderen

Per Vindis
18. maj 2019:
Makrofotograftræf på Melby Overdrev (Læst 772 gange) Postet d. 04-04-19 kl. 14:20
Tiden nærmer sig det årlige makrofotograftræf på Melby Overdrev. Lars Andersen har trofast gennem årene stået som koordinator for træffet. I år har Lars muligheden for at styrke sit helbred gennem en slags rekreation i Sydfrankrig. Jeg har derfor lovet Lars at være koordinator i år.

Mødetid: lørdag d. 18. maj 2019 kl. 10:00, og træffet varer til ca. 14:00. Det vil foregå i området: Asserbo Plantage og Melby Overdrev

Mødestedet vil være parkeringspladsen på Melby Overdrev oppe ved Stranden.

Indkørsel til skoven mod Stranden fra Nyvej ad Rævehuslinien - N R Olsensvej over for Nyvej 132. Det er midtvejs imellem Melbylejren og Helsingevej.

Der kan vi være heldige at møde den spændende Tømmermand, div. sommerfugle som Gråbåndet Bredpande og Grøn Busksommerfugl samt hvepse, biller, eddderkopper og myreløve. Her kan de uøvede lære fiduser fra de mere erfarne makrofolk udi kunsten at fotografere i en miniverden.

Man behøver ikke at være medlem af en fotoklub eller forening for at dukke op, men jeg vil meget gerne vil vide, hvor stor interessen er for dette i år.

Kommentér

Inger Lund
#1 Kommentar postet d. 04-04-19 kl. 14:44. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Der er lige lidt galt i datoerne.

Inger

Kommentér

Per Vindis
#2 Kommentar postet d. 04-04-19 kl. 14:48. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Tak...

Kommentér

Jannik Andersen
#3 Kommentar postet d. 04-04-19 kl. 15:18. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Deltager gerne, som vanligt.

Kommentér

Inger Lund
#4 Kommentar postet d. 04-04-19 kl. 15:21. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Jeg kan desværre ikke den dag - superærgerligt, for det er altid en stor oplevelse at være med og dejligt at møde gamle venner og bekendte.

Inger

Kommentér

Yvonne Nielsen
#5 Kommentar postet d. 17-04-19 kl. 10:44. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Hvis vind og vejr er med os, så kommer jeg også og medbringer gerne husbonden

Mvh Yvonne

Kommentér

Jan Sørensen
#6 Kommentar postet d. 18-04-19 kl. 13:52. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Måske hvis jeg kan lokke nogle venner med.( Der er lidt langt på cykel ).

Jeg vender tilbage.

MVH.

Jan

Kommentér

Jan Sørensen
#7 Kommentar postet d. 14-05-19 kl. 16:10. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Må desværre melde pas.

MVH.

Jan

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis denne begivenhed kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator