Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
16. januar 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Biller -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mogens Skov Andersen
Cryptopleurum minutum? (Læst 105 gange) Postet d. 05-04-19 kl. 18:10
Kan denne bille bestemmes? Lidt over 2 mm. Fundet i Sanatorieskoven på Sydfyn i dag. Det er en fugtig skov, men denne blev fundet på en skovvej et stykke fra nærmeste vandhul. Jeg har tidlige spurgt til Cryptopleurum minutum, og da manglede jeg et undersidebillede til en sikker bestemmelse, og det gør jeg også denne gang, men jeg forstår på diverse kommentarer, at også punktstriberne og punkturen på dækvingerne og pronotum kan hjælpe til en bestemmelse. Derfor prøver jeg igen.

Cryptopleurum minutum? (Kan denne bille bestemmes? Lidt over 2 mm. Fundet i Sanatorieskoven på Sydfyn i dag. Det er en fugti)
Foto: Mogens Skov Andersen
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator