Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. maj 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kjeld Brem
Er man til lidt svensk, så er her en virkelig smuk bog... (Læst 150 gange) Postet d. 12-05-19 kl. 06:33
Må man tillade at nævne Bo Söderströms nye bog om Nordens Sommerfugle.

Er man til lidt svensk, er det virkelig en flot bog, som kommer omkring meget ...

Og så undrer jeg mig over, at bogpriser er så ekstremt lave, som de er (med det in mente, hvor meget man bruger af tid og kræfter på at få sådan en dims op at stå...) - Jeg har selv ind til nu brugt mindst 2 år på en larvebog og mangler mindst 1 år endnu (omregnet til arbejdsår a´37 tmr pr uge)

- se linket HER

Venlig hilsen Kjeld

Er man til lidt svensk, så er her en virkelig smuk bog... (Må man tillade at nævne Bo Söderströms nye bog om Nordens Sommerfugle. 
Er man til lidt svensk, er )
Kjeld Brem har vedhæftet dette billede
Kommentér

Kjeld Brem
#1 Kommentar postet d. 12-05-19 kl. 06:33. Emne: Er man til lidt svensk, så er her en virkelig smuk bog...
Sorry, den er ski kommet i forkert forum - beklager

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator