Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jens Johan Brogaard
Begravet lort (Læst 575 gange) Postet d. 21-05-19 kl. 23:18
Hvilket dyr skraber sand fra alle sider for at dække en lort? Total diameter ca 60cm. Tydelige striber efter klør ca 7 til 8cm brede.

Begravet lort (Hvilket dyr skraber sand fra alle sider for at dække en lort? Total diameter ca 60cm. Tydelige strib)
Jens Johan Brogaard har vedhæftet dette billede
Kommentér

Eva Hansen
#1 Kommentar postet d. 23-05-19 kl. 14:43. Emne: Begravet lort
Det gør en kat.

Jeg har været udsat for det samme og havde en tråd om det, og fandt derefter selv ud af, at det var mine katte - se linket HER

Kommentér

Eva Hansen
#2 Kommentar postet d. 23-05-19 kl. 14:44. Emne: Begravet lort
Glemte at tilføje, at der ikke er ret mange andre dyr der graver lorten ned, da ræv, grævling o.s.v. lader det være som afmærkning.

Kommentér

Jens Johan Brogaard
#3 Kommentar postet d. 23-05-19 kl. 15:24. Emne: Begravet lort
Grævlinglort bliver lagt i et hul og ikke dækket til. Ræve ulve og andre hunde placerer lort synligt. Jeg har selv tænkt kat og så må det vel være en los eller en puma pga kloens størrelse.

Kommentér

Jens Johan Brogaard
#4 Kommentar postet d. 23-05-19 kl. 15:25. Emne: Begravet lort
Grævlinglort bliver lagt i et hul og ikke dækket til. Ræve ulve og andre hunde placerer lort synligt. Jeg har selv tænkt kat og så må det vel være en los eller en puma pga kloens størrelse.

Kommentér

Eva Hansen
#5 Kommentar postet d. 23-05-19 kl. 16:07. Emne: Begravet lort
Nej, det er nemlig ikke klomærker, det snød også mig i første omgang, det er riller efter hele poten

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator