Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. juni 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Edderkopper og andre spindlere -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Susanne Nielsen
Vel bare Korsedderkop igen....? (Læst 56 gange) Postet d. 12-06-19 kl. 16:58
Set i Æbleparken, Odense i går aftes. Den så vældig drabelig ud, syntes jeg - men da jeg fik lysnet foto sås det, at det var skygger der fik de forreste ben til at se enormt tykke ud.... Det er vel "bare" en korsedderkop, ikke? En han? Selvom jeg troede de var meget mindre end hunnerne. Kroppen her er ca. 1 cm.

Mvh. Susanne

Vel bare Korsedderkop igen....? (Set i Æbleparken, Odense i går aftes. Den så vældig drabelig ud, syntes jeg - men da jeg fik lysnet )
Susanne Nielsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Werner Meng

Svaraktivitet:

(795)
#1 Svar postet d. 12-06-19 kl. 17:40. Emne: Vel bare Korsedderkop igen....?
En han af Nuctenea umbratica, Flad hjulspinder på dansk, de er store

M.v.h. Werner

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Susanne Nielsen
#2 Kommentar postet d. 12-06-19 kl. 17:55. Emne: Vel bare Korsedderkop igen....?
Ok, tak! Så er jeg glad for at jeg spurgte! Mindre glad for at jeg satte den af i en hæk udenfor; der hører den jo så ikke helt til. Håber, den finder ud af at gå et andet sted hen, der er da træer i nærheden.

Mvh. Susanne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator